ali asghar

ali asghar

توسط ۲۶ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

بهترین انیمه های سریالی 2023 که قبل از مرگ باید دید + [تاریخ اکران و تریلر]

جدیدترین انیمه های سریالی 2023

انیمه برای تازه واردان (بهترین انیمه ها برای شروع) می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص زمانی که متوجه شوند انیمه به خودی خود دارای ژانرهای (انواع ژانرهای انیمه) زیادی است. به طور کلی، انیمه به انیمیشن‌های ژاپنی گفته می‌شوند و می‌توانند برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان ساخته شوند.

بهترین انیمه های سریالی 2023
بهترین انیمه های سریالی 2023
  • تاریخ اکران: هنوز تاریخ دقیقی برای این انیمه منتشر نشده است.

سایتامای به ظاهر بی‌تأثیر یک سرگرمی نسبتاً منحصربه‌فرد دارد: قهرمان بودن. سایتما برای اینکه رویای کودکی خود را دنبال کند، به مدت سه سال بی وقفه تمرین کرد و در این روند تمام موهای خود را از دست داد. حالا سایتما آنقدر قدرتمند است که می‌تواند هر دشمنی را تنها با یک مشت شکست دهد. با این حال، نداشتن کسی که توانایی برابری با قدرت او را داشته باشد، سایتما را به یک مشکل غیرمنتظره سوق داده است، او دیگر قادر به لذت بردن از هیجان نبرد نیست و کاملاً خسته شده است.

یک روز سایتما توجه سایبورگ 19 ساله جنوس را جلب می‌کند که شاهد قدرت اوست و می‌خواهد که شاگرد سایتما شود. جنوس پیشنهاد می‌کند که این دو به انجمن قهرمان بپیوندند تا به قهرمانان معتبری تبدیل شوند که برای مشارکت‌های مثبتشان در جامعه شناخته می‌شوند.

این انیمه در سایت محبوب MyAnimeList دارای 60 هزار اعضا است و در رتبه 29 انیمه‌های سال 2023 قرار دارد. توجه داشته باشید تعداد اعضا و رتبه بندی می‌تواند با گذشت زمان تغییر کند.

سایتما که از اینکه کسی نمی‌داند او کیست شوکه شده است، به سرعت موافقت می‌کند. سایتما با ملاقات با متحدان جدید و مقابله با دشمنان جدید، سفر جدیدی را به عنوان عضوی از انجمن قهرمان آغاز می‌کند تا هیجان نبردی را که زمانی احساس می‌کرد را دوباره تجربه کند.

بیشتر بخوانید 

ali asghar
ali asghar

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋